ماشى ‏لوحدى

اول مرة افكر اكتب عن احساسى واول مرة افكر اتكلم عن وحدتى 

مش عارف انا بكتب لمين ولا ليه بس اللى حاسس بيه خليط ما بين الوحدة و اللا وجودية و مش عارف افسر انا ايه و مين و ازاى 

الفترة اللى فاتت شخصيتى بهتت مبقتش زى ما كنت ككاريزما او انى اتكلم فى مواضيع عامة او خاصة بقيت بفضل انى اصمت و متكلمش و مش عارف تفسير ده ايه لدرجة انى فكرت اروح لدكتور نفسى بس للاسف مش عارف هو ازاى النفس بقى ليهادكتور و ليها علم و حد ممكن تروحله يداويلك جراحك النفسية 


Comments